Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Stugmys

Av Therese Nilsson - 8 juli 2012 19:40

Godkväll mina fina!

Nu är vi hemkomna från stugan!

Lördagen bjöd på extremt varmt väder men solen var lite snål med att visa sig men några solglimtar fick vi under dagen.

Barnen premiärbadade i havet för första gången i år, i Hörnefors ligger det en jättemysig strand med långgrunt vatten, perfekt för barnen. Jag trodde att det skulle vara isande kallt men döm om min förvåning när det var riktigt skönt.

Hade gärna badat själv oxå men jag och Gurra var inte direkt inställd på att bada så vi hade inga badkläder med oss.


Vi spenderade kvällen med Gustafs mormor aka gammelfarmor och vi grillade och hade det mysigt.

Alfred halvsomnade i soffan till Nicke nyfiken och när han sedan ställde sig upp så somnade han ståendes på golvet för att sedan falla pladask ner i golvet!

Det var svårt att hålla sig för skratt, det såg så otroligt roligt ut!




    


/Tessalorten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 10 november 2012 17:51

Har tänkt på det här med bloggen. Oftast så stöter man ju på bloggar med tanken att det är "livet från den ljusa sidan." Känns nästan som att min bär namnet, livet från den svåra sidan. Känns som att min lust att skriva av mig oftast kommer när j...

Av Therese Nilsson - 12 oktober 2012 10:13

Fredag idag. Skönt med helg. Och ännu bättre att hela familjen är ledig. Om en stund så ska jag iväg och klippa mig, träffa Tessan en stund på stan sen skynda mig och hämta ut Alfreds fondtapet. Ikväll blir rummet klart. Ska bli himla skönt. Ska ...

Av Therese Nilsson - 1 oktober 2012 08:15

Snart dags för skolan, min kropp är inte riktigt med idag. Känner att jag är inne i en dålig period, är ruskigt trött hela tiden, har ont i hela kroppen. Hösten och vintern är ingen rolig period för mig. Har den där äckliga brännande svidande känsl...

H

Av Therese Nilsson - 28 september 2012 08:40

Vad säger man till någon som har mist sin man? Vad säger man till någon som har mist sin far? Det finns inga ord att beklaga med, det låter så fjuttigt hur man än vänder och vrider på det!   Jag blir så otroligt ledsen när jag tänker på det, ...

Av Therese Nilsson - 18 september 2012 11:16

Var länge sedan nu, är ni fortfarande kvar? Vi har inget internet än så länge efter strul med tele2 men hoppas att det börjar fungera snart! Skolan går bra än så länge, peppar peppar. Återkommer när jag har något vettigt att skriva. ...

Presentation

Tvåbarnsmorsa med inredningsdrömmar och framtidsplaner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards