Alla inlägg under oktober 2012

Av Therese Nilsson - 12 oktober 2012 10:13

Fredag idag. Skönt med helg. Och ännu bättre att hela familjen är ledig.

Om en stund så ska jag iväg och klippa mig, träffa Tessan en stund på stan sen skynda mig och hämta ut Alfreds fondtapet. Ikväll blir rummet klart. Ska bli himla skönt.

Ska försöka ta lite bilder så ni får se hur vi bor.


Jag fick vg på min allra första tenta. Kommer säkert komma flera tentor med sämre resultat så man får suga in lyckan över att ha klarat denna.

Jag är så glad över att jag äntligen har börjat plugga.

Vi har fått ett helt annat liv, även om det är läxor och sånt så får jag ändå hämta mina ungar på dagis, laga middag och vara med om läggningarna.

Med dom tiderna som jag jobbade på ica så fanns det nästan inga såna möjligheter. Och att bara jobba varannan lördag istället för hela helgen är underbart!

Av Therese Nilsson - 1 oktober 2012 08:15

Snart dags för skolan, min kropp är inte riktigt med idag.

Känner att jag är inne i en dålig period, är ruskigt trött hela tiden, har ont i hela kroppen. Hösten och vintern är ingen rolig period för mig. Har den där äckliga brännande svidande känslan i kroppen mest hela tiden.

Har ingen lust med nånting, periodvis är jag väldigt osocial och prioriterar kanske inte mina vänner så bra som jag borde. Jag hoppas att ni förstår ändå, att jag inte hör av mig lika mycket som jag brukar.


Nu ska jag hoppa i mina kläder, ta mina mediciner och skynda iväg till skolan.


så mycket piller så lite sömn
så lite ork så mycket dröm


Presentation

Tvåbarnsmorsa med inredningsdrömmar och framtidsplaner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards