Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Therese Nilsson - 30 juli 2012 10:59

Mycket spännande som händer nu *pirrigt*

Jag längtar extremt mycket tills vi flyttar, ska bli sååå skönt!

Vi vet inte exakt vilket datum vi flyttar men våran lägenhet är uppsagt till sista september men jag tror och hoppas att vi kommer flytta redan någon gång i aug, senast i början av september.


Är inne på min sista semesterdag nu, har haft en toppensemester även om solen har(oftast) lyst med sin frånvaro.

Förra veckan spenderade vi några härliga dagar i Östersund, bodde på hotell, gick på zoo och badade på äventyrsbad. Barnen hade superkul och vädret var faktiskt riktigt bra trots att dom hade lovat regn alla dagar.


Har även hunnit med en utgång med Ida, satan i gatan så roligt vi hade.

Mötte upp Malin med fler och vi slog verkligen klackarna i taket.

Jag skippade mina starka värktabletter samma dag som jag skulle dricka för att verkligen känna att jag vågade dricka ordentligt och det gick super. Att min kropp mådde extremt dåligt dagen efter var väl inte lika kul men alla gånger värt det!

Det överskuggar lite av det roliga annars, att hela tiden känna att det inte är så bra att dricka med tradolan i kroppen.



 


Nu ska hela familjen iväg till Leos, bäst att passa på när vädret ändå inte visar sig från sin bästa sida.


 



Hej så länge!

Presentation

Tvåbarnsmorsa med inredningsdrömmar och framtidsplaner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards