Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Therese Nilsson - 14 maj 2012 21:27



Musikmässigt så kommer nog denna herre alltid att regera över mitt bultande musikhjärta!

Av Therese Nilsson - 14 maj 2012 20:50

Såja, nu får vi se om jag kommer igång med bloggandet igen, kommer fortfarande att ha kvar min låsta blogg på blogg.se men tänkte att det kunde vara kul att skriva lite "oskyddat"

Ibland känns det bara som att man måste få ordbajsa lite eller kanske bara behöver få lite respons utöver dom som har lösen till den skyddade!


Nåja, idag har jag varit hemma sjuk med två sjuka troll oxå.

Hade tur att sambon kom hem och vabbade efter tolv men tiden fram tills dess var ganska intensiv. Jag blir oftast väldigt dålig när jag är sjuk och har tillräckligt svårt för att kunna ta hand om mig själv!


Har en sprillans ny dator oxå sedan min gamla slutligen dog efter flera månaders sjukdom.

Tack och lov så hann jag rädda både bilder och musik som nu ligger tryggt på externa hårddisken men det innebär att det blir väldigt bildlöst inlägg idag! Måste lära mig dessa ny funktioner oxå på denna bloggportal.


Nu ska jag krypa ner i sängen för lite tv-tittande innan sömnen knackar på!

Hoppas på ett betydligt friskare mående imorn men känner jag min kropp rätt så är detta långt ifrån någon bättring!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tvåbarnsmorsa med inredningsdrömmar och framtidsplaner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards