Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Therese Nilsson - 25 augusti 2012 08:54

God morgon bloggen.

Eftersom att vi åkte till Karolinska och koagulationen i torsdags så fick Alfred åka till mormor och han kommer inte hem förrän imorn. Eftersom att vi flyttar om bara några futtiga dagar så är det väldigt uppskattat att bara ha ett barn hemma. Känns som att det är totalt kaos här hemma nu.

Och imorn åker jag till Bea i Uppsala och stannar tills på onsdag, vilket innebär att Gustaf får flytta grejerna utan mig. Dock så har jag plockat ihop alla kartonger och grejer här hemma men allt känns lite småstressigt nu.

Med bara Julius hemma så innebär det sovmorgon. Klockan närmar sig nio och han sover fortfarande.

Önskar att jag hade fått ligga kvar en stund till men jag ska iväg och jobba min sista helg nu för att tag framöver.

För jag ska nämligen börja plugga. Ja du hörde rätt, den här gamla åsnan ska ge sig på studier såhär på äldre dar ;)


Kan tyvärr inte bjuda på någon annan bild än denna. Såhär mitt liv ser ut just nu =)

Nästa gång jag bloggar så blir det kanske på annan adress. Längtar så tills denna flytt är över!


 



Presentation

Tvåbarnsmorsa med inredningsdrömmar och framtidsplaner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards