Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Therese Nilsson - 2 juni 2012 19:26

Hittade ett gammalt klipp på Alfred. *nostalgi*



Av Therese Nilsson - 2 juni 2012 19:07

Ska få fingrarna ur och ladda kameran så att det blir lite mer bilder på bloggen!

Har jobbhelg och har nu gjort bort dag ett av två.

Vädret denna 2 juni är för övrigt ett skämt. Ingen sommarvärme så långt ögat når.

Det både tokregnade och blåste när jag slutade jobba, blev en aningens blöt innan jag var hemma.

Det var en kund idag som frågade om jag var från skellefteå. Hur kunde du veta det blev min fråga varar kunden svarade," det är bara Skellefteåbor som använde ordet jajemän".

Haha han var själv därifrån och använde själv ordet flitigt.

På tal om kunder så har vi fått lite varierande respons angående våra nya jobbkläder. Har varit allt från att vi ser ut som kartonger till att dom är jättefina.Någon sa att det enda negativa som gick att säga om ica maxi var just våra nya kläder.


Nu sitter jag och kurerar mig hemma i soffan med mina älskade ungar.

Har inte varit på topp idag. ont i kroppen och halsen och huvudet känns som cement!

Presentation

Tvåbarnsmorsa med inredningsdrömmar och framtidsplaner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards