Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Therese Nilsson - 15 juni 2012 08:34

Känner mig så extremt stressad just nu, det är så mycket som måste fixas!

Nya förändringar och jobbiga saker som måste fixas gör att jag får helt blackout i huvudet just nu!

Det är ju egentligen bara att börja beta av saker och ting men jag vet inte vars jag ska börja!

Vet att det säkerligen kommer att bli en konflikt utav en av sakerna som jag måste fixa men jag måste helt enkelt stå upp för mig själv.Nu eller aldrig liksom.


Gustaf har precis åkt iväg till Ukraina för att kolla på fotboll så jag är ensam med barnen.

Jobbar hela helgen så farmor får rycka in som barnvakt.

Jag är i ett stort behov av att bara sova, har varit vaken dom två senaste nätterna av någon anledning och kropp och knopp skriker efter sömn.


Jag och mina hjärtan ska iväg på badhuset nu på morgonen, ska bli mysigt. Man kanske kan övertala dom att sitta en stund i bastun oxå ;)


Var inne på Polarn och pyret igår och inhandlade skjortor till bröllopet.

Det ska bli så himla spännande!!! Det är snart bara en vecka kvar!

Vi åker till mamma och firar midsommar där och jag hoppas att det kommer vara marknad i Bureå som det var under hela min uppväxt på midsommar!



Andas, andas. det löser sig!

Presentation

Tvåbarnsmorsa med inredningsdrömmar och framtidsplaner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards