Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Therese Nilsson - 25 juni 2012 15:57

Varm sommardag!

Lilleman har feber och är inte på topp!Jobbigt att vara sjuk i värmen.

Hoppas att vi andra klarar oss, inge kul att vara sjuk på semestern.

Efter middagen så ska jag och Alfred ha lite egentid utan lillebror så Alfred fick bestämma vad vi skulle göra och han ville åka och hälsa på sin kompis Max. Så det står på schemat efter vi ätit.


Det blåser förändringarnas vind och idag har jag gjort två saker som jag vet att åtminstonde den ena kommer leda till förbättring.

Jag har alltid strävat mot förändringar och nya mål medan jag i samma veva bromsat in med alla krafter jag har. På samma sätt som jag älskar att förnya så hatar jag även att förändra!


Den positiva förändringar är nu att vi sagt upp våran trea och flyttar till en fyra. Dessutom med bättre läge.

Har alltid älskat lövstigen och vi har en fantastisk lägenhet men vi är i stort behov att större. Barnen behöver varsitt rum och Gustaf får närmare till sin pendling i Hörnefors!

Men man blir lite ledsen och nostalgisk när man tänker på att barnen har tagit sina första steg i denna lägenhet, här har dom spenderat sina första år, sagt sina första ord osv..


Men vi är peppade hela familjen och det bästa av allt är att vi stannar på Haga, barnen går kvar på samma dagis och det är närmare till stan!!



Presentation

Tvåbarnsmorsa med inredningsdrömmar och framtidsplaner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards